BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 5, 2010

I don't know why they call it heartbreak. It feels like every other part of my body is broken too.





umm..

org kata,love is so beautiful...yekew?

sometime it nice,sometime it ..??

actly,aq confuse!!..that im right...

mmg susah bila kita da mula sayang seseorang..

aduhh..mcm kena buat homework plak..

ari2 kena pkir pe dia buat,dgn sape??

noty??curang??..

umm...2 larh,nasib prempuan an..

spatut nya dia tahu...kita ni mcm org bodoh pkir dia..

honestly bee,im hurt!!..

syg,rindu n all word i ckp kt u,,it true!

tapi,skrg i rse mcm xprlu sume 2..

tgal an je i!

tp nape i xmmpu ckp..

why?u xpnah appreciate

pon..n pless!!

if u xprlu an i..

don't act like you care if you don't mean it.

don't kiss me if it isn't real and.

don't [break] my heart if you don't have to..

im tired!!

......

aq da give up!

aq try jauh an diri..

nak je aq call dia ckp

"kte clash" but I'm afraid to

because I have a feeling he'll protect him

cause he said im selfish..but actly he lying,

he just want me not my love

as much as i need him




0 comments: