BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 29, 2010

lyric saya..

berjalan jalan dengan seseorang di samping aku ..aku selalu berfikir dan ingin merasa nyataaku berharap .. itu akan lebih bahagia jika aku tahu itu adalah kau..tetapi aku hanya boleh bermimpi ..

tiba-tiba, angin menjadi sejuk.
Aku sedar, bahawa cinta ..
sakit untuk membiarkannya pergi ..
sakit ketika ditolak ..
dan sakit jika tidak dapat mengubah hati aku
o0o .. aku harus ingat..
aku tidak bertanya
dan aku tidak memaksa untuk menjawabnya
 ..'Mengapa kau meninggalkan aku'
,mengapa hal itu selalu terjadi apabila kau datang dan hilang lagi
tapi, hati aku terlalu sakit
kau sudah berdiri, menghadap ke arah yang lain ..
aku tidak boleh berbuat apa-apa
salah satu harus aku membenci sebenarnya aku ..
hanya aku..

yang hanya mencintaimu

0 comments: